DNA saa Q-VIOlta erinomaisia ehdotuksia


Jo vuosien ajan DNA on luottanut Q-VIOn asiantuntemukseen liike- ja mainoslahjoissa. Osa DNA:n tuotteista on saavuttanut niin suuren suosion, että niiden perään kysellään ja ne loppuvat ennen aikojaan.

”Ilmiöksi nousivat esimerkiksi vuosien takaa eräät aurinkolasit, joita vieläkin välillä muistellaan haikeasti. Myös perinteistä trikoopipoa on jouduttu tilaamaan useamman kerran uudestaan. Juuri nyt suosituimpana DNA-tuotteena on lasinen juomapullo, jonka perään kysellään aktiivisesti eri osastoilta”, kertoo markkinointikoordinaattori Jenni Salo.

Q-VIO suunnittelee visuaalisia toteutuksia

”Yhteyshenkilömme Eira on rautainen ammattilainen ja häneltä tulee aina erinomaisia ehdotuksia sekä tuotteisiin että niiden visuaaliseen ilmeeseen. Q-VIO suunnitteli meille esimerkiksi oman tuubihuivin, jossa oli DNA:n näköinen pikselikuviointi. Se oli todella tykätty. Seuraavaksi on tulossa niin tyylikäs, osittain heijastinpintainen narureppu, että sitä on jo ennakkotilattu”, Salo naurahtaa.

DNA on ollut hyvin tyytyväinen sekä hinta-laatusuhteeseen että toimitusten luotettavuuteen. Tuotteet on toimitettu aina luvattuna päivänä, eikä laadussa ole ollut reklamoitavaa. Myös suoraviivaisesta ja mutkattomasta asiakaspalvelusta on DNA:lla pidetty: asiat voi sanoa suoraan kaunistelematta, ja hommat hoituvat.

”Siksi Q-VIO pysyy vuodesta toiseen yhteistyökumppaninamme”, Salo toteaa.