ERTOn ja Q-VIOn yhteistyössä rajana on vain taivas


Kun kohderyhmä pidetään vahvasti mielessä, syntyy luovien ideointisessioiden lopputuloksena parhaat tuotteet. Erityisalojen Toimihenkilöliitto ERTO ry ja Q-VIO ovat suunnitelleet yhdessä ERTOn brändiä vahvistavia ja tukevia jakotuotteita koko yrityksen olemassa olon ajan, aivan alusta asti.

Punaisena lankana tuotteissa on ollut visuaalisuus.

”Olemme teettäneet Q-VIOlla hyvin perinteisiä kangaskasseja, läppärilaukkuja ja -pusseja, kyniä, lehtiöitä, juomapulloja ja niskatyynyjä. Mutta erityismaininnan ansaitsevat ’ERTO Buddy Guard’ -heijastin ja ’Suojaa peffasi työelämässäkin’ -satulansuojus, jotka vietiin suorastaan käsistä”, sanoo ERTOn viestintäasiantuntija Mirkka Aho.

Q-VIO-laatua ”can do” -asenteella

Q-VIO valikoitui ERTOn yhteistyökumppaniksi palvelualttiuden, toimitusvarmuuden ja nopeuden sekä ”can do” -asenteen vuoksi.

”Q-VIOlaisten innostuneisuus ja asiantuntemus takaavat sen, että asiakas saa viimeiseen asti hiottua laatua. He toteuttavat hankalimmatkin haasteet rautaisella ammattitaidolla. Yhteiset projektit ovat menneet hyvin ja niistä on jäänyt loistava fiilis”, Aho kiittelee.

”Erityisesti olemme olleet tyytyväisiä Q-VIOn tapaan toimia uusien tuotteiden kanssa. Koska Q-VIOlaiset käyvät aktiivisesti alan messuilla haistelemassa uusia tuulia ja trendejä, heillä on aina uutta tietoa jaettavaksi asiakaskuntansa kanssa”, Aho kertoo.