Karhu meni kauppaan Q-VIOn avulla


Karhu kuuluu suomalaiseen maisemaan monellakin tapaa. Nyt tutun mesikämmenen voi nähdä niin lippalakeissa, paidoissa, boksereissa kuin pitkissä kalsareissakin, kun Karhu sai viimein oman kaupan. Kysyntä Karhu-tuotteille oli jo pitkään ollut huima, ja nyt vastaukset fanien pyyntöihin on etsitty yhdessä Q-VIOn kanssa.

Q-VIO on saanut olla mukana suunnittelemassa, etsimässä, hankkimassa ja toteuttamassa koko Karhu-kaupan sisältöä. Tuotteita on tilattu esimerkiksi Nokian Neulomolta ja niitä on tehty yhteistyössä Coston kanssa. Lopputulos näyttää tyylikkäältä ja tuntuu Karhulta – kotimaiselta, laadukkaalta ja rouhean mustanpuhuvalta.

Poikkeuksettomuus on poikkeuksellista

Yhteinen taival Sinebrychoffin kanssa on alkanut jo vuosia sitten, joten Q-VIO oli tuttu valinta kumppaniksi myös Karhu-kauppaa pystytettäessä. Q-VIOta Karhulle suositteli myös heidän mainostoimistonsa hasan & partners.

”Jo heti ensimmäisestä keskustelusta lähtien Q-VIO tuntui kumppanilta, jonka kanssa asiat pystyy viemään eteenpäin mutkattomasti. Heidän pitkä kokemuksensa ja laajat verkostonsa vakuuttivat, mutta ratkaiseva tekijä oli kuitenkin yhteisymmärrys. Oli heti sellainen olo, että Q-VIO tietää, mistä me puhutaan ja mitä me haetaan”, kertoo Sinebrychoffin Group Brand Manager Jonathan Heino.

Yhteistyö on ollut poikkeuksetta niin sujuvaa, että se on poikkeuksellista.

”Q-VIO on todella luotettava ja mukava kumppani. Heidän kanssaan on mielettömän helppoa ja kivaa tehdä duunia, kun kaikki tapahtuu aina täsmälleen niin kuin on sovittu. Jos ja kun tulee lisää Karhu-tuotteita, niin ne tehdään jatkossakin yhteistyössä Q-VIOn kanssa”, Heino toteaa ykskantaan.


Karhu kauppa Karhu-kauppa (karhu.mycashflow.fi)